FruFiddeli: Hihihi...ja men sömnproblemen är väl dessvärre inte det största problemet just nu...våra bröllop kommer bli perfekt o precis så som vi vill, vi har bara hoppat in i en galet stor bröllopsdjungel..."fram med macheterna tjejer"...;)
Tack, ja jag tror det kommer bli rikigt fint med de färgerna! :)
Ja, vi bor i Skurup..sen 3 år tillbaka...byggde hus här o flyttade från centrala malmö..
Vad trist att du inte hittat allt på drivas, men du hittar säkert det på något annat ställe.
Jag jobbar inom restaurangbranschen o har många kontakter.. Vi kommer statsa på två till tre DUKTIGA serveringspersonal...det bästa är att jag känner dem o vet vad de går för...så det känns som man kan vara lugn då.. o det blir buffe-catring.. vi kommer bjuda på svensk sommar mat..(midsommarafton) tårtan kommer vi beställa...
Vi vill gärna att drycken serveras under middagen o även sen under festen... känns lite som det annars kan bli värsta hillbillie festen o så står folk o blandar 12:or osv...nä, tack!! :)
O angående kycklingfilén så finns det hur mycket som helst att göra...du kan fylla den och/eller linda in den så är risken mindre att den blir torr...
jämntjock: Tusen tack!! Ja, den e jättefin den kyrkan..:)
Jag läste som sagt hela tråden o kunde inte undgå den stora omställningen som du gjort... Hoppas att du kan vara uppe o springa snart igen o inte har allt för ont! :)
Känner duktigt pressen av julen nu...samtidigt som jag vill njuta, men det e lite knepigt...tjuvstartade faktiskt redan för två veckor sen med att putsa fönster o fixade med julgardinerna (gråa med vita stjärnor, så det e inte så farligt som det låter...;) Men det ska det förstås bli en jättefin jul i år igen...;)
Har ni funderat på klänning? Jag har hitta "The Dress", men sidan e från kina...vågar man köpa en från andra sidan klotet?? jag sökte på andra som handlat på detta sätt o de var tydligen super nöjda, men jag e velig... o är man dessutom för tidigt ute??? *snurrig*