Piggelin i drinken e bara det bästa! Mmmm smarrigt och visst fanns det en liten frys i köket bredvid barluckan? Där var ju en stor frys i källaren och dit kan man kanske inte springa för att hämta glass stup i ett men om den finns precis bredvid så funkar det ju hur bra som helst=).
Vi har inte kommit så jätte långt i planeringen. har bestämt färgtema dock, grönt (lite åt lime hållet fast den ljusare varianten), vitt, lite svart och lite silver blir det! Själv då, har ni något tema? Sen har min BMs syster en florist utbildning och har gjort brudbuketter och dekorationer till andra bröllop och hon har lovat att göra min bukett, hon är jätte duktig och vi har börjat spåna lite smått på blommor. Fotograf har vi klart (min morbror, jätte duktig fotograf som blev rörd till tårar och kände sig jätte hedrad när vi frågade om han ville fotografera oss=)).
Gästlistan är klar och jag har köpt ett "inbjudningskorts kitt" på panduru outlet i Malmö som man sedan "pyntar" själv, ska inte ha det som hörde till dock utan ska till Gekås på tors för och se om man kan hitta billigare papper och sånt till festprogram och dylikt och då även se om jag kan hitta något som kan binda samman inbjudningskorten med det övriga så det passar i tema färgerna. Har också börjat spåna lite på innehåll i festhäftet och inbjudningskorten.
Sen har vi klart med vem som ska sjunga i kyrkan och min pappa(musiklärare) ska spela gitarr och han ska även fixa ett band till festen, han har dock inte det helt klart än för han är såå seg, påminner honom hur ofta som helst men han är som han är...
Har även varit i kontakt med serveringspersonal, men det har vi inte bestämt riktigt än, de skulle ha 150 kr i timmen och verkade väldigt seriösa och duktiga, men jag ska kolla upp lite andra alternativ och framför allt så måste vi kanske bestämma maten först, fast de kunde iof hjälpa en och tipsa om det med så vi får se.
Brudklänning har jag varit och tittat på men hittade ingen som jag kände sådär riktigt wow som man vill känna, har hittat en på nätet dock men vet inte om jag vågar beställa utan att prova först..
Känns som en evighet kvar ja, men samtidigt så springer tiden iväg i vanlig ordning så snart snart står vi där och säger JA till våra älskade män! LÄÄÄÄNGTAR!!!