Catering i malmö/ystad trakten??
Som sagt vi får se hur det blir med klänningen. Jag vet att jag inte vill ha en helt slät iallfall men om det blir färg eller draperingar är inte bestämt. Har i princip tjatat sönder sambon med alla bilder jag hittar på klänning för att se om vi gillar samma. Till 90% är vi lika. Jag hade tänkt någon mörk vinröd färg. Tror han följer med och kollar på klänningen. Känner inte att jag vill ha med någon annan än honom. Dock kommer han inte få veta vilken jag bestämmer mig för eller vara med vid provningarna.
Håller tummarna för klänning nr 2 till dig.
Trist att han kommer på att ändra "stilen" på festen bara sådär. Känner igen mig så väl med karlarnas optimism, att det är tid nog. Suck min är precis likadan. Det räcker att planera dagen innan typ. Men jag tycker det låter trevligt som du hade tänkt det. Men mingelmat och vildsvin. Skulle ni bli många? På så sätt kan ju man ju äta det man vill och det blir kanske mer "familjärt" Man hinner ju prata lite med alla när man tar upp maten och inte bara sitter på sin stol. Dock vill vi köra den "stelare" varianten. Dels lite för att det är vår bröllopsdag och jag gillar att få maten serverad :)
Det är väl bättre att vara ute i god tid och få det som man verkligen vill ha det istället för att behöva tänka ut en annan lösning. Det kan vara svårt att ställa om sig liksom. Man gifter sig bara en gång förhoppningsvis.