Oj vad kul att läsa allt.
Jämntjock: Jätte fin ring. har själv funderat på något liknade men in i titan. Då min förlovingsring är i titan.
Finafia: Var hittade du stolsöverdragen till 25 kr? Har själv funderat på om vi ska ha stolsöverdrag men vi får se hur det blir.
Frufiddeli: Va kul att du kan börja pyssla med inbjudningarna nu. Spänd på att kanske få se resultatet :)
Kyllie: Sömmerska känner jag inte till. Vet bara de på gågatan i ystad men vet inget om kvalitet och pris. Har en kollega till mig vars kompis syr som hobby, hon sydde upp sin egen brudklänning. Henne hade jag ev tänkt fråga om jag skulle få uppsytt. http://lottas.vcustom.se/
Jag har hört gått om Pia H vad jag tror har varit/är hon på St Herrestad gästis.
Tänkte på bordsplacering. Man kan väl vinkla borden så inte så många sitter med ryggen åt? Tänkte även på det med "blombågen". Mina föräldrar tycker nog att vi ska en sådan men jag vill inte. Oftast ser man ju inte alla gäster eller brudparet för den står i vägen. Och hur trevligt är det!?
Får försöka ta ta i planerandet efter jul. Så trist när sambon inte engagerar sig och förstår allt som måste planeras. Han tror lixom allt går fort och det inte är så mkt.Vägrar planera själv eller tillsammans med föräldrar/svärföräldrar.