Catering i malmö/ystad trakten??
Hihi.. ja bridezilla stämpeln börjar närma sig även här... Kan ju knappt somna om kvällarna för man bara ligger och planerar och planerar.. Jag är helt hopplös med sånt har sådan beslutsångest över minsta sak haha, vill ju verkligen att allt ska bli perfekt!
Vilket fint färgtema, låter väldigt romantiskt och härligt..
Jag har också varit på Drivas ett antal gånger, bor du möjligtvis också i Skurup? Tyvärr har de inte de papperna jag tror jag vill ha, ljusgröna pärlemo papper, och de skulle inte ta in fler heller för de sa att de skulle minska ner :( typiskt. Jag tycker det är lite svårt det här med just inbjudan och festprogram etc, man vill ju att de ska höra hop och jag har redan köpt "kort kitt" på panduro outlet där jag ska använda själva korten och kuverten men sen måste jag ju få till det så det blir något liknande papper till festprogrammet också.. vet inte riktigt hur jag ska göra.. Men jag har lite tankar..
Har ni bestämt något kring middagen? Ska ni ha buffe eller sittande? Kock eller catering?
Det där med präst, hur fungerar det egentligen? Varken jag eller min BM har någon relation till någon särskild präst så hur gör man då? Bestämmer man själv präst eller de bokar den som är ledig typ? Hur vet man om de är bra?