finafia skrev 2011-03-10 20:59:22 följande:
hoho...hur går det här...?? ;)
hihi, ja här är det inte mycket aktivitet för tillfället ;).
Hur går det med bröllopsplaneringen för er tjejer? Tycker själv att ganska mycket börjar falla på plats =). Fick hem ringarna i veckan hihi, jätte nöjd! Klänningen ska komma ganska snart, vet inte exakt när men jag går här och längtar!!!
Just nu är vårt stora problem att skriva lite om varje gäst i festhäftet, inte så lätt som man trodde. Har inte satt oss ner och riktigt börjat utan bara snackat om det, men svårt är det! Hur ska ni gör? Ska ni ha någon presentation?
jag har förresten bestämt mig för att ha stolsöverdrag nu, fast bara över ryggen. Hittade jätte billigt vitt tyg för 10 kr/m som jag ska sy de av hade jag tänkt =), hoppas det kommer bli fint! Nu skulle man bara vilja till lokalen och mäta stolar och planera lite, känns lättare att göra det där ju.
Har du finafia bestämt hur du ska placera borden än? Jag var inne på erikslunds hemsida och såg att en tjej hade skrivit i deras gästbok och även lagt upp en bild på deras dukning, de har satt borden grupperade. Syntes inte så bra på bilden så jag mailade henne och frågade om hon ville skicka fler bilder och det gjorde hon, var verkligen jätte snyggt!