kommer ni ha brudklänningen hela kvällen ?
kommer vi ha brudklänningen hela kvällen eller har ni ngn fin klänning ni byter om till?
kommer vi ha brudklänningen hela kvällen eller har ni ngn fin klänning ni byter om till?
självklart brudklänning hela dagen för min del i vilket fall
kostar ju en del och då känns det konstigt att inte ha den hela dan!
Jajamensan! Hittade min klänning idag och den ska sitta på hela kvällen! :)
Tänker också ha min hela kvällen. Vem vet , kanske sover i den också ;) Kommer ju antagligen inte bära en igen... :)
här är en till som hittade sin i dag och japp den kommer sitta på hela kvällen/natten
Självklart kommer jag ha den under hela kvällen! Jag är ju brud under hela kvällen, och en sån dyr klänning känns inte som man tar av sig första bästa när man får chansen. Plus att jag älskar min klänning så mycket att risken finns att jag även kommer sova med den! ^^
jag hade min hela kvällen men min klänning var kvälång/kort.... jag älskar den, forfarande längatar jag efter att få ha den igen!
Hej
Jag kommer också ha på mig min brudklänning hela kvällen... så länge som möjligt vill jag ha den på mig. =)
Hela kvällen självklart:)
Kommer ju aldrig bära den igen och sen är man ju som sagt brud och ska ha brudklänning :=)
Det är man kanske bara en gång i livet så man får ju passa på.
Festklänning eller vanlig klänning kan man ha när som helst i livet :)
Jag vill ha min klänning så länge jag bara kan!!!!
Även jag kommer ha min hela kvällen!
Samma här :)
Min har så grymt stort släp, så det finns ingen chans att jag kan dansa i den o ha kul på kvällen. Så jag funderar på att köpa en annan, smidigare, klänning att byta om till när det "riktiga" partyt börjar
ja jag hade min hela kvällen, var så otroligt vacker att det hade jag inte kommit på att byta...
Säger som Greeneyes, jag skulle gärna vilja ha den hela kvällen, men är rädd att dte inte går. Den är gigantisk i tyll och med släp så kommer att ta upp 5 sittplatser ensam och inte kunna gå, knappt.:) Får hitta en till att byta till.
Låter väääääldigt likt min klänning
Jag tänkte först att kanske byta om för den var så stor men sen är man så inne i all glödje mm att det känns så naturligt att ha den, varför inte.. första och sista gången man har den klänningen liksom ;)
Jag byter om till festen, så det blir bara klänning till cereonin och middagen :) Samma gäller min blivande!
rent spontant så känner jag mest att det är så onödigt att lägga ut alla dessa pengar om man ändå inte vill ha kläderna mer..
Sen vill man ju va brud hela dagen och inte bara vanlig! Därför köpte jag inte någon krånglig klänning med släp som jag tänkte göra från början, utan en bekvämare som också var finare :)