• Emblas Mamma

Vad tycker ni om dessa skor!?? :)

Ska jag köpa dessa skorna?

Tycker dom är fina och det är på ett ungefär vad jag letar efter.

Hittade ett par liknande i en bröllopsbutik för nästan 2500 kr! Men dessa kostar bara 585kr.. ska jag slå till? :)

www.facebook.com/&id=100001622706305&ref=fbx_album

• Svar på tråden Vad tycker ni om dessa skor!?? :)
  • Emblas Mamma

Sorry.. tror inte det går att gå in och kolla.. får ladda upp skorna i galleriet istället kanske..

• Emblas Mamma

Nu finns dom i galleriet! Ursäkta röran i inlägget.. :)

• mattiasFästmö

du måste öppna upp ditt galleri först, så det hamnar på presentationssidan, vi kan inte komma åt det nu :)

• Emblas Mamma

FÖRLÅT!

Jag är urkass på sånt här:)  Men NU fungerar det i alla fall :D

• mattiasFästmö

Hihi ingen fara jag tycker att dom var UNDERBARA! Jag har själv kikat på några liknande, men är lite rädd att man kommer ha svinont i fötterna innan dagen knappt börjat

• Emblas Mamma
    mattiasFästmö skrev 2010-10-04 18:36:53 följande:
    Hihi ingen fara jag tycker att dom var UNDERBARA! Jag har själv kikat på några liknande, men är lite rädd att man kommer ha svinont i fötterna innan dagen knappt börjat
    Men kan du inte öva upp dig i att gå i högklackat?

Dessa var 9,5 cm klack.

och bara 585 kr:) ganska billigt... Sen finns det ju kuddar att ha i skorna som dämpar..

jag ska även ha ett par ballerina i reserv :)

• mattiasFästmö

Emblas Mamma skrev 2010-10-04 18:38:44 följande:
    Men kan du inte öva upp dig i att gå i högklackat? Dessa var 9,5 cm klack. och bara 585 kr:) ganska billigt... Sen finns det ju kuddar att ha i skorna som dämpar.. jag ska även ha ett par ballerina i reserv :)

Jag kan gå i högklackat, det är inte det tänkte bara att det blir en vääldigt lång dag och man brukar ju, iallafall jag, bli lite öm efter en helkväll bara, och då sätter man ju på skorna vid sjutiden kanske och håller på till 2 eller nåt

• NorthernTrekker

Köp köp köp! Jag tycker de var superfina! OCH - bra pris!

• Emblas Mamma

Ja, jag kommer nog köpa dom:) Jättebra pris!! :)

Ja, jag kommer nog köpa dom:) Jättebra pris!! :)

mattiasFästmö skrev 2010-10-04 18:42:03 följande:
      Jag kan gå i högklackat, det är inte det tänkte bara att det blir en vääldigt lång dag och man brukar ju, iallafall jag, bli lite öm efter en helkväll bara, och då sätter man ju på skorna vid sjutiden kanske och håller på till 2 eller nåt
    Vi viger ju oss kl. 16 och innan dess ska jag nog bara ha dom på bröllopsbilderna:)

Sen blir det ju mycket sittande och sånt vid middagen och efter det får vi se hur länge det håller ! :P

Svar på tråden Vad tycker ni om dessa skor!?? :)