Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

Vad tycker ni om dessa skor!?? :)

Ska jag köpa dessa skorna?

Tycker dom är fina och det är på ett ungefär vad jag letar efter.

Hittade ett par liknande i en bröllopsbutik för nästan 2500 kr! Men dessa kostar bara 585kr.. ska jag slå till? :)

www.facebook.com/&id=100001622706305&ref=fbx_album

• Svar på tråden Vad tycker ni om dessa skor!?? :)
  • Emblas Mamma

Sorry.. tror inte det går att gå in och kolla.. får ladda upp skorna i galleriet istället kanske..

• Emblas Mamma

Nu finns dom i galleriet! Ursäkta röran i inlägget.. :)

• Emblas Mamma

FÖRLÅT!

Jag är urkass på sånt här:)  Men NU fungerar det i alla fall :D

• Emblas Mamma
    mattiasFästmö skrev 2010-10-04 18:36:53 följande:
    Hihi ingen fara jag tycker att dom var UNDERBARA! Jag har själv kikat på några liknande, men är lite rädd att man kommer ha svinont i fötterna innan dagen knappt börjat
    Men kan du inte öva upp dig i att gå i högklackat?

Dessa var 9,5 cm klack.

och bara 585 kr:) ganska billigt... Sen finns det ju kuddar att ha i skorna som dämpar..

jag ska även ha ett par ballerina i reserv :)

• Emblas Mamma

Ja, jag kommer nog köpa dom:) Jättebra pris!! :)

Ja, jag kommer nog köpa dom:) Jättebra pris!! :)

mattiasFästmö skrev 2010-10-04 18:42:03 följande:
      Jag kan gå i högklackat, det är inte det tänkte bara att det blir en vääldigt lång dag och man brukar ju, iallafall jag, bli lite öm efter en helkväll bara, och då sätter man ju på skorna vid sjutiden kanske och håller på till 2 eller nåt
    Vi viger ju oss kl. 16 och innan dess ska jag nog bara ha dom på bröllopsbilderna:)

Sen blir det ju mycket sittande och sånt vid middagen och efter det får vi se hur länge det håller ! :P

• Emblas Mamma
    folie skrev 2010-10-04 19:01:06 följande:
    Tror att jag har sett likande på pernillas brudbutik eller matildas fest och då får man ju välja klackhöjd själv om du inte vill ha 9,5 cm förstås.
    var finns den butiken då?
    och var det lika billigt?

jag kan gå i klackar som är max tio cm.. eller lite längre, men under 10cm känner jag mig bekväm :)

• Emblas Mamma

ÅH NEEJ! :( :(

Blir så ledsen.. skulle fixa skorna av en tjej och så var just MIN storlek slut..

blir jättenere nu. jag som verkligen hade hittat MINA skor :/ Buhu! :(

• Emblas Mamma

jag blir JÄTTETACKSAM om någon kan tipsa mig om liknande skor..

• Emblas Mamma
    Lucky Heart skrev 2010-10-04 19:18:42 följande:
    Hej!Så trist att skorna inte fanns i din storlek...Jag har funderat på att beställa mina skor här:matildasfest.dinstudio.se/news_66.htmlTror att man kan välja klackhöjd, och priset är bra (450 kr för alla modeller om jag inte har missuppfattat allt
    TUSEN TACK!!!

Vad glad jag blir! Här är jättefina skor som jag vill ha ju!

Nu steg mitt humör på topp!! :)

• Emblas Mamma
    mattiasFästmö skrev 2010-10-04 19:47:46 följande:
      Det har du ju faktiskt rätt i, man kommer ju sitta mycket faktiskt! Jag har velat ha klackar hela tiden, men vart såhimla rädd att man kommer få så ont. men man kan ju faktiskt sparka av sig dom under middagen om inte annat! Åh nu gav du mig lite hopp med :D då ska jag nog bannemig köpa dom skor jag tänkt mig
    haha ja ;) vad bra..

jag var på bröllop i somras och där började vigseln kl. 16.

Vid middagen satt vi mellan ca. 18-23 med lite jämna mellanrum. Sen började dansen och vi gick hem vid 2-tiden.

Man kanske stannar lite längre på sitt bröllop, men det kanske man klarar :) Annars så får man ha reservskorna med sig utifallatt :D

• Emblas Mamma
    JBEC skrev 2010-10-04 22:17:24 följande:
    Vill inte deppa ner er men jag läste på hennes sida (Matildas fest) att hon inte tar in sko-beställningar för tillfället..Kolla upp om det stämmer så ni inte blir besvikna igen tjejer.Riktigt fina skor där, blev sugen själv men är det inte svårt att hitta sköna bra skor på nätet? (har stl 35-36..)
    Jag har kontaktat henne och hon trodde att det snart skulle gå att beställa igen :)
  • Emblas Mamma

shop.textalk.se/se/article.php&art=2575296

Här har vi ett par ganska billiga med som man får välja färg och klackhöjd :)

Man kanske skulle starta en skotråd med massa tips istället ;)

Svar på tråden Vad tycker ni om dessa skor!?? :)