Juni 2012
Planerar bröllop till Juni 2012, finns det fler?
Planerar bröllop till Juni 2012, finns det fler?
Hejsan hoppar in här om det går bra? Min sambo och jag planerar att gifta oss på midsommaren .Min farmor fyller 70år samma dag så vi tänkte att vi kör ihop dem, eftersom festen och vigseln ska hållas på min farmors ö i skärgården. Det blir gammeldags midsommartema med skrock och mystik. Det kommer antagligen bli kring 65 gäster, färgtema blir grekiskt blått gammelrosa champagne.
Iku ditt färgtema låter härligt blev direkt att tänka på Carl Larsson.
Ska någon ha något speciellt tema?
Jag är stylist och dekoratör och älskar teman, skulle va kul att bolla ideer!
Vi gifter oss 9/6 2012 =)
vi gifter oss oxå 2/6!
Vi har bokat kyrka till kl. 15, präst och festlokal! Bestämt oss för vilken catering o vilket live-band vi vill ha!
Min kärlek är inte så jätte intresserad av att planera :) Jag har tjatat sedan i januari o velat bollat idee'r... Men till sist sa han ' när det är ett år kvar, då kan jag börja planera' - så nu är han med LITE ;)
Panduro o Gallerix hade 50 % på en hel del pyssel - så vi har köpt lite till inbjudningskort, vigselprogram, festprogram o namnskyltar.
vi har tema Vitt, rosa o silver!
Vi ska gifta oss 9 Juni 2012 ! !
Vi gifter oss i Bromma kyrka och festen ska vi ha på Ljunglöfska Slottet.
Här är en till som är ute i god tid 30 juni kl 15.00 gifter vi oss i själevad utan för örnsköldsvik.
Har gjort det mycket så jag önskar att tiden ska gå fort
16 juni 2012 då säger vi JA!!! Kyrka och lokal bokad! Glad midsommar!
vi gifter oss 9 juni 2012 i Finland, Jakobstad :)
Vi ska också gifta oss i Lund sommaren 2012, har inte bestämt vilket datum än... Inte heller månad, lutar åt juli, inte för tidigt och inte för sent på sommaren. Bor ni i Lund? Vilka kyrkor/lokaler har ni tittat på?
Vi gifter oss den 9 juni 2012 :) Såg att det var någon till som valt det datumet. Juni kan ju vara lite osäkert med vädret men när det är fínt, då är det ju fint :)
Vi har inte alls kommit så långt i planeringen, bara bokat lokal och kyrka. Men vi håller det hemligt i tre veckor till, vi ska förlova oss om två veckor och berätta om bröllopet efter det. Då kommer det att vara fritt fram att prova klänningar med tärnorna och sådant. Längtar!
Jag hänger också på här! =) Jag o min sambo gifter oss den 16 juni i Skåneland, precis som sagts tidigare sommaren är ju verkligen i full blom! =) Vi har bokat kyrka, festlokal och vårt tema blir ljusrosa, vitt o spets! =)
Full romantik! Jag längtar men försöker njuta av den härliga tiden fram till bröllopet med!