Morgongåva till Mannen?
Funderar lite på detta med morgongåva...
Vad planerar du att ge i morgongåva till din man?
Funderar lite på detta med morgongåva...
Vad planerar du att ge i morgongåva till din man?
Hos www.linaochlinda.com gjorde jag ett album med sensuella bilder. Svartvita, kostade 2000 kr.
Det blev mycket uppskattat av mannen som blev helt rörd för att han tyckte jag var så vacker. Och kul för mig att titta på om ett par år när man kommer gå och nypa sig själv i bilringarna haha!
Ja, jag har funderat på det också, ingen dum idé alls!! =)
Men det måste finnas mer..
Hmm. Fler förslag någon??
Fallskärmshopp, vin och chokladprovning, köra sportbil på bana, slädtur i fjällen, tatuering, manchettknappar, Mockamaster eller annan "fetingmaskin" i köket (som min man är som galen i...), en ny cykel, restaurang/spa/teater/bio/konstert/festival- besök, ring, halsband som du designat.....
Jag kanske kommer på fler!
Vilken idéspruta du är!! haha underbart!!
Om ni har trädgård och han gillar sånt: Ett eller ett par exklusiva fruktträd....
Manchettknappar med era namn och datum på kan vara en ide
Yes, man måste hjälpas åt! :)
Jag kommer ge min blivande en tavla som jag ska be en vän måla.. På den kommer jag be henne skriva en text som är betydelsefull för oss båda, en låttext eller liknande... Sen funderar jag på en upplevelse, någonting som vi gör på vår ettårsdag kanske, så får han suga lite på den och vara nyfiken i ett helt år! Hihi...
Jag kommer nog ge min m2b en "upplevelse". Hajfiske utanför gbg då han älskar att fiska :D
Coooolt!!
Kommer som det ser ut att försöka ordna konsertbiljetter till min blivande.... men nu är bara problemet vad jag ska välja???
Vad gillar han för musik?
Jag skulle gå in på eventim eller ticnet och kolla vilka band eller personer som kommer till Sverige/din ort för att se om just din m2b:s favoriter finns.
Min man hade blivit glad för tex AC/DC biljetter på Stadion eller en intim spelning på Nalen med typ Roky Eriksson. Men välj efter din M2b:s smak! Han kanske vill se Idol-finalen i Globen!
Min ska få ett motorcykelkörkort!
ELLER dykcert.... Har inte riktigt bestämt mig! =)
Nää, idolfinalen i Globen kan vi plocka bort direkt....*fniss*
Däremot ska Iron Maiden spela i Göteborg den 1:a juli, det hade han uppskattat nått enormt.. så nu ska jag höra med bästa kompisen om vi ska lägga ihop till hennes mans biljett så kan han få den i födelsedagspresent. Det är ju alltid roligare att gå med någon och jag är inte intresserad....
Vill gärna ge honom en upplevelse istället för en sak som bara kommer att ligga och damma någonstans som har kostat en massa pengar....
Jag tänkte ge honom en skit snygg Michael Korss klocka, som han har kollat på och som han tycker e lite dyr för att köpa den till sig själv.
Ja, klocka det är inte dumt alls.. Det har jag också varit inne på.. Han har en nu, men den använder han till i jobbet - den slits extremt, så jag funderar på att köpa en lite finare också, han har nämnt ngn gång att han vill ha det, så det kanske det blir =)