• eigollet

Morgongåva till Mannen?

Hos www.linaochlinda.com gjorde jag ett album med sensuella bilder. Svartvita, kostade 2000 kr.

Det blev mycket uppskattat av mannen som blev helt rörd för att han tyckte jag var så vacker. Och kul för mig att titta på om ett par år när man kommer gå och nypa sig själv i bilringarna haha!

• eigollet

Fallskärmshopp, vin och chokladprovning, köra sportbil på bana, slädtur i fjällen, tatuering, manchettknappar, Mockamaster eller annan "fetingmaskin" i köket (som min man är som galen i...), en ny cykel, restaurang/spa/teater/bio/konstert/festival- besök, ring, halsband som du designat.....

Jag kanske kommer på fler!

• eigollet

Om ni har trädgård och han gillar sånt: Ett eller ett par exklusiva fruktträd....

• eigollet

Yes, man måste hjälpas åt! :)

• eigollet

Vad gillar han för musik?
    Jag skulle gå in på eventim eller ticnet och kolla vilka band eller personer som kommer till Sverige/din ort för att se om just din m2b:s favoriter finns.

Min man hade blivit glad för tex AC/DC biljetter på Stadion eller en intim spelning på Nalen med typ Roky Eriksson. Men välj efter din M2b:s smak! Han kanske vill se Idol-finalen i Globen!

Svar på tråden Morgongåva till Mannen?