Inlägg från: CStar11 |Visa alla inlägg
  • CStar11

Eftersöker riktigt bra sångerska i Stockholm!

Hej!

Är på jakt efter en riktigt bra sångerska i Stockholm! Vi vill inte ha någon som är okej bara utan hon ska vara riktigt riktigt bra. Kan tänka oss att betala lite extra för detta. Någon som kan tipsa??

• Svar på tråden Eftersöker riktigt bra sångerska i Stockholm!
  • CStar11

Det är många tips om henne här inne men om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte vad som är så speciellt med henne. Utifrån de ljudfiler jag har hört tycker jag hon sjunger rätt pipigt och har inte speciellt mycket tryck i rösten.. Men smaken är som baken! Och hon kan ju självklart vara bättre live.

Inga andra tips?

• CStar11

Tack för tipsen! Ska kolla upp Vi hade tänkt oss typ Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan och sen förmodligen nån duett också! Så typ Visa/klassiskt är det väl, eller? Har Evelina Olsén någon hemsida eller något där man kan lyssna på henne?

• CStar11

Vi har eventuellt hittat någon som duetten ska sjungas med men det är inte helt säkert än! Yes det är den låten, så himla fin tycker jag. Blir tårögd bara jag hör den, undrar hur det ska gå i kyrkan

Det är 20 Augusti 2011. Tips mottages tacksamt!

• CStar11

Vad kul!! Hur ska du göra med sångerska då? Var gifter du dig?

Tack för att du sms:ade evelina!

• CStar11

Vad härligt att kunna sjunga själv och dessutom ha en massa kontakter!

Ska kolla in Evelinas hemsida, tack!

• CStar11

Tack bröllopsblomman, ska kolla upp!

• CStar11

Jag har kontaktat Karolina, hon verkar mycket trevlig och seriös! Och utifrån hennes ljudspår på hemsidan låter hon mycket bra

Svar på tråden Eftersöker riktigt bra sångerska i Stockholm!