Friarstråt
Jag tänkte att det skulle kunna vara tid att gifta sig. Och vad passar då bättre än att förbereda ett frieri? Detta blir ett babbelinlägg.
Nu har jag sneglat lite på ringar. Titan ligger bra till, ingen av oss bär smycken i övrigt så aningen mindre "fint" passar bara bra. Titanringar.com's ganska enkla diamantring Very White ungefär som i exempelbild 2; (3mm, 5x0.03 ct) känns som en tänkbar vigselring så en likadan utan stenar skulle väl kunna fungera som förlovningsring. Skulle den inte passa min kära så löser sig det också, den är inte så dyr (och går dessutom att returnera tror jag). Är det någon som har sett Very White live?
Se där, jag är på gång! Ringstorleken är ett problem, hon har inga ringar jag kan kolla på... och det skall bli en total överraskning. Men jag har en plan som kan fungera.
Sen är frågan hur upplägget ska vara i övrigt. Jag är inte så värst romantiskt lagd, men just därför vore det lite kul att bjuda till lite. Antagligen planerar vi en barnfri middag på bättre restaurang och så går jag överraskande ner på knä och har mig inkl. fumlande med liten ask. Det känns väl som en plan?