• delfin78

Vilken brudbukett har DU fallit för?

Hej!
    Jag älskar blommor och tänkte att det skulle vara kul att starta en ny tråd där vi beskriver hur vi tror/vet hru vår brudbukett ska se ut eller visa bild?
    Är det en bukett som en droppe, stilren som ligger vid armen, rund och kompakt bukett eller blandad bukett?

Hoppas någon vill vara med?

Jag tror att min bukett blir en av lila rosor, ocean song, vit  fresia och något grönt. inte så stor

ELLER

en ganska kompakt bukett med lila rosor, ocean song, lime rosor, super green & green+ två st brud orchide med grönt.

• Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?
  • mattiasFästmö

Min brudbukett kommer vara i murgröna med vinröda rosor, sen kommer det vara lite 'insprängd' brudslöja i, med björngräs ovanpå för att göra den lite mer tredimentionerad. Sen kommer den vara droppformad och inte allt för tät

• mattiasFästmö

min tärna ska ha samma blommor, fast rund och tät med stjälkar som kommer vara lindande med ett band i vårt temafärg. Eller ja, dendär grejen som stjälkarna är i.

• CherryKola

Min kommer vara körsbärskvistar, förhoppningsvis med massa blommor på. Sen vet jag inte mer ännu.

• Glamourama

Hej!
    Tror min kommer vara en rund bukett, med cerisa och röda rosor ev också pioner med en hjärtan på tråd runt. Tärna och nebbar kommer ha mindre utan hjärtan på tråd "blomman".
    Ska träffa floristen imon så vi får väl se hur det blir.

• Julibrud och nästan 30

Gå in på mina bilder så ser du min brudbukett var väldigt nöjd med den :)

• jazzie78

Jag har också en brudbukett i mitt galleri som jag vill ha på mitt bröllop. Vårat färgtema går i grönt och silver så den bukettet passar bra... vill vara lite "busig"... och kommer även vara det i frisyren. Jag har kort hår som är färgat i rött med kopparröda slingor... så jag vill ha det lite så när jag gifter mig med... *skrattar* förlåt - det blev visst lite hårprat här med :o)

• hjärtaGlenn

Jag kommer att ha likadan klänning som SJP har i Sex and the City när hon gifter sig med Mr Big. Finns bild i mitt galleri, och buketter kommer att vara med olika lila blommor och guldfärgade rosor, även den finns i galleriet =)

• prinsessanogrodan

Min bukett kommer vara klassiskt rund med röda rosor,prästkragar och blåklint. Vårt färgtema är blått,vitt och rött. Våra inbjudningskort är det blåklint på. Väggarna i festlokalen går i blåklintsblått! Perfekt

• delfin78

Hej hjärtaGlenn: åh vilken underbar klänning o de lila blommorna var så fina.
    På din sista sida i ditt galleri så har du en bild på typ en ljusstake som man har vatten i o kanske en blomma,  har letat efter sådanan men inte hittat,  vet du vart??

Hej prinsessgrodan: åh vilket härliga temafärger och vad härligt att lokalens väggar passade så bra  måste ju vara ödet *L*

Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?