Inlägg från: delfin78 |Visa alla inlägg
  • delfin78

Vilken brudbukett har DU fallit för?

Hej!
    Jag älskar blommor och tänkte att det skulle vara kul att starta en ny tråd där vi beskriver hur vi tror/vet hru vår brudbukett ska se ut eller visa bild?
    Är det en bukett som en droppe, stilren som ligger vid armen, rund och kompakt bukett eller blandad bukett?

Hoppas någon vill vara med?

Jag tror att min bukett blir en av lila rosor, ocean song, vit  fresia och något grönt. inte så stor

ELLER

en ganska kompakt bukett med lila rosor, ocean song, lime rosor, super green & green+ två st brud orchide med grönt.

• Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?
  • delfin78

Hej hjärtaGlenn: åh vilken underbar klänning o de lila blommorna var så fina.
    På din sista sida i ditt galleri så har du en bild på typ en ljusstake som man har vatten i o kanske en blomma,  har letat efter sådanan men inte hittat,  vet du vart??

Hej prinsessgrodan: åh vilket härliga temafärger och vad härligt att lokalens väggar passade så bra  måste ju vara ödet *L*

• delfin78

Hej Cherrykola: gu så härligt med körsbärskvistar, de blommorna e ju helt underbart vackra, rolig ide :)  nyfiken på vad det blir till *L*

ska alla ni beställa från florist eller några som gör själva?

trevlig helg
    angelica

• delfin78

Hej trucker
    blå rosor, det finns men kankse e dem spryade kolla med florist.
    det finns jätte fina blå blommor som ser ut som klockor

sja et vara jätte blå eller luta lite åt lila?

• delfin78

Hej Wii

Sweet avanlanche är otroligt vacker, den är stor och skimrar i rosa finns även i ren vit som heter avanlanche  har bild om du vill se, genom mail.

• delfin78

åh vad många härliga buketter, vad roligt med buketter från trädgården I like :)

• delfin78

Hej Trucker
    Testa om du kommer in på denna sida, där hittade jag ljus blåa rosor, kasnke kan skriva ut bilden och ta med till en florist.
    www.fsq.nl/Rozen

Angelica

• delfin78

MM  den e så bra  vad tänker du för färg?

Svar på tråden Vilken brudbukett har DU fallit för?