Oktober 2011
Det står ganska still med planeringen för oss just nu, finns liksom inget som behöver bli gjort nu känns det som! Är mer aktuellt att hitta lägenhet. Så om någon har en hyreslägenhet till oss i malmötrakten för max 6000 så säg till ;)
Köpte min vigselring idag :D :D :D Är jätteglad, den är perfekt, ser inte ut som alla andra, passar bra till förlovningsringen, 22 små diamanter som gör den blingig och den gick på 2400!!! Jag älskar rea!!! :D :D :D
Nu har vi för övrigt bokat florist, känns jättebra! :D Och verkar som det löser sig med klänning också då en här på bt vill sy upp en till mig :D
Nu har vi pratat igenom allt med vigselförättaren, som är en vän till familjen och frågat talare till vigseln, samt bestämt oss för värdpar på vigseln som ska dela ut vigselprogram (har inte frågat men det finns inte en chans att de kommer tacka nej). Dessutom har jag skrivit klart alla arr till musiken på middagen, fått hem min väska och mina smycken, beställt mina underkläder och nu letar vi inbjudningskort för fulla muggar :) har hittat dessa, tycker de är helt fantastiskt snygga! www.invitationconsultants.com/invitation.aspx
Hur går det för er alla? Just det, vi har köpt placeringskortshållare också :)
Hur går det för er alla? Vi måste hålla igång denna tråden, det är bara 159 dagar kvar!!!