Oktober 2011
köpte mitt hårband från etsy
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Goda menyer ni har...vi har än inte bestämt oss hundra. Vi ska ha en grillbuffé med entrecote, lax och lamrostbiff med en massa olika sallader, potatis, såser och annat...men vad till förätt vet vi inte än, ska snacka med kocken nu snart och bestämma.
Efterrätt blir bröllopstårta som består av chokladbotten med mörk chokladmousse och skogsbärsgrädde. Yummie.! Kommer be dem designa den vit, fyrkantig med ceriserosa band nertill och sedan någon vacker blomma lagd som dekoration...typ orkidé Jag är för det enkla.
Har iaf bokat in träff emd fotografen, vi ska utforska platsen och förfotografera lite, det mesta är köpt...fast jag tycker det dyker upp nya grejjer hela tiden man måste köpa elelr fixa...känner nån igen sig? eller så kanske jag har varit dålig på att planera.!
Jag vet! Helt sjukt!
Lämnade in ringarna för putsning och gravering (1100 kr, ska det verkligen kosta så mycket?!!!) och fixade barnvakt till bröllopsmiddagen (att ta hand om de små i barnrummet när de inte orkar mer) ... *Här kommer jag på att gahh, vi blir ju tre gäster och en barnvakt till som ska ha tårta och mejlar genast tårtbakerskan*
Sådär, nu är en sak till fixad, haha :P
Ååååh vad kul att ha fått hem klänningarna...jag väntar på min, den kommer om ca 15-20 dagar...jag gifter mig sista helgen i oktober så jag har 8 veckor kvar, men ni som gifter er i början, jisses det närmar sig...iiiih.!
Jag måste ringa prästen på måndag och boka en tid och bestämma psalmer, in och utgångslåt samt vilken låt de ska sjunga i kyrkan, min kompis och hans kompis.
När det är gjort känns det lugnt Nu sitter jag med bordsplaceringen.! Ett hvette.!
Jag får bara till partybord och tråkbord :-P Vissa personer går inte att blanda in med partyfolk,de skulle känna sig helt malplacerade... De vill sitta med likasinnade om det ska känna sig bekväma,vilket för mig är viktigt. Komemr sätta våra farmödrar och mormödrar tillsammans också,nära honnörsbordet...men annars vet jag icket hur jag ska komma vidare...vill ha en lyckad bordsplacering
Bra tips.! Tack för det
Kristina76 GRATTIS
Nuu Japp,nu är det två veckor kvar för oss med LÄNGTAR. Är ni klara med allt då?
Vi är klara med allt egentligen, men måste skriva ut innehållet till festprogrammen och fästa fast, göra klart själva tavlan där bordsplaceringen står och så ska jag till frissan tre gånger för att sätta i löshår, färga lite och träna (min kompis är frissa). På onsdag till veckan ska vi träffa kantorn igen och bestämma in och utgångsmarsch, men allting är ju klart annars...bara att vänta
Längtar tills vi får tillgång till lokalen så vi får pynta och använda allt som bara står i gästrummet och vänta.! Tror det kommer bli en helt galet rolig dag
Kul förresten att hår och smink verkar bli bra, rätt viktigt jue.