Motorbruttan skrev 2011-03-05 02:03:47 följande:
Liten uppdatering här med... tyvärr lite tråkig sådan
Ser ut som att vi måste skjuta upp vårt bröllop
Pga att vi har haft det väldigt skärvt med ekonomin som har sjort att vi varit tvungna att använda våra sparade pengar som var tänkt till bröllopet.
Jag ber och hoppas att vi fortfarande kommer kunna genomföra det när det är tänkt.
Är så sjukt ledsen just nu
Låter verkligen inte roligt. Håller tummarna för att det löser sig!
ClaraH skrev 2011-03-05 06:05:05 följande:
Jag ska sy min klänning och var och köpte tyg i förra veckan. I dag ska vi åka in till Gamla Stan och köpa en BH så att jag kan börja prova ut mönstret till klänningen ordentligt. Jag såg också ett par fina örhängen på Bröllopsmässan i Sickla, så vi tar en sväng dit också.
Håller annars på och planerar trycksakerna.Har lite problem med att få till vårt monogram som vi tänkte embossa på framsidan. Någon som gjort något liknande?
I veckan var vi och tittade på vår lokal igen, senaste gången var augusti 2010 och fast vi hade tagit en massa bilder då kom jag inte riktigt ihåg hur det var. Det var kul, så nu kan vi fortsätta att planera dekorationer.
Jag har köpt stämpel med vårt monogram, första problemet var sedan att mörkblå stämpelfärg inte verkar finnas att få tag på.. Köpte guldfärg, och det funkar också, men blev inte som jag tänkt mig..
Funderar nu också på om jag ska embossa, men har inte estämt mig än.. Fast det blir nog snyggare..
Jag har köpt alla delar till inbjudan, ska skriva ut i morgon och sedan har jag lite pysslande framför mig