Augusti 2011 - del 2
Men halloj! Hur kan jag ha missat denna tråd!?? Jag skriver fortfarande i vad jag antar är den gamla tråden.... Kanske man kan få hoppa in här? Jag och min sambo gifter oss 13 augusti i Täby, Stockholm!
Men halloj! Hur kan jag ha missat denna tråd!?? Jag skriver fortfarande i vad jag antar är den gamla tråden.... Kanske man kan få hoppa in här? Jag och min sambo gifter oss 13 augusti i Täby, Stockholm!
Men vad rolig jag är då... Virrpanna nummer ett!! den första augusti tråden har jag ju inte heller sett överhuvudtaget... haha, jag som trodde jag va bt-missbrukare... Det kanske jag är iofs men tydligen ingen skicklig sådan! Jag insåg att det jag skriver i är en planeringstråd för augusti...den är dock mycket trevlig. Men det vore trevligt att haka på här också!
Nu när det börjar pratas inbjudningskort här...
En liten fundering bara... NI som skickat STD-kort, när tänker ni skicka inbjudningarna?
Min tanke var att vi har köpt oss lite tid med STD-korten och att vi slipper stressa iväg inbjudningarna...men jag har ingen aning om när vi nu bör skicka den riktiga inbjudan.....