Augusti 2011 - del 2
Glömde ju fru2011: Tycker ni gjort ett bra val av kyrka! Min son är döpt där!
Glömde ju fru2011: Tycker ni gjort ett bra val av kyrka! Min son är döpt där!
Nu är allt material för vigsel och festprogram, bordsplaceringskarta och placeringskorten skickade till tryckeriet. Nu kan jag förhoppningsvis släppa det - ett tag - till det ska knytas miljontals rosetter.
Musik i kyrkan sket sig verkligen totalt, men tror ändå att vi hittat en bra lösning. Gifta blir vi nog oavsett!
Clara; Nej, vi har inga sånger med.
Jag har punkterna välkommen, hålltider, meny, bordsplacering, presentationer, våra stjärntecken och hur vi passar ihop, quiz, ordningsregler, statistik, sagt av barn, en ordlista och tack.
av gästerna är kvinnor
av gästerna är män
av gästerna är över 30 år
av gästerna är vän till brudparet
av gästerna är släkt med brudparet
av gästerna är kusiner till någon i brudparet
av gästerna har gått i skolan med någon i brudparet
av gästerna har ett -sson efternamn
av gästerna går i skolan
av gästerna är gifta
av gästerna är föräldrar
av gästerna spelar golf
av gästerna har fiskat med brudgummen
av gästerna har bestigit kebnekaise
av gästerna har åkt över 10 mil för bröllopet
av gästerna har husvagn/husbil
av gästerna kör volvo
av gästerna har båt
av gästerna är pensionärer
av gästerna bor i samma kommun som brudparet
av gästerna arbetar med barn
av gästerna är kaffedrickare
Snartfru: Vill bara skicka en bamse-kram! Tycker du verkar så förnuftig och vettig!
Nu har jag bestämt smaker på macaronsen till bröllopet, jordgubb/lime och champagne. Gott gott!
Skumboll stor kram till dig med! Macaronsen lät vansinnigt goda. Jag har i och för sig aldrig ätit macarons men jag får väl knalla iväg och köpa ett gäng - bara för att liksom.
Okej, kommer nog köra pulver 2 veckor till, men sedan kan inget stoppa mig!
De jag dukat med här är bara nyponrosor jag snodde utanför balkongen :p Men det kommer vara rosor i de tre nyanser som finns i brudbuketten är tanken. Egentligen hade jag velat ha höga rosor i vaser, men vi kom fram till att det var mer praktiskt att ha låga, så att folk ser varandra. Hur kommer ni att göra? Rosor var väl ingen favorit om jag minns rätt..?
Skumboll; har du inte gett upp rosetterna? Jag pallar inte göra en till efter inbjudningarna