Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Ja, nått litet halsband med en liten pärla på el nått vore fint till...
Sassabrassa: Du ser jättefin ut! jag har också tänkt att ha slöja i kyrkan och ta av mig den till festen sen.. jag har dessutom också axalbandslös klänning och hade inte tänkt ha något halsband men vi får väl se...
jag lämnade in min klänning till sömmerskan i måndags men hon tyckte att jag skulle komma tillbaks om två veckor så att hon kunde mäta med tanke på den eventuella magen som kanske kommer :)
Sen har jag gjort ett litet ryck och beställt diamantkonfetti till borden samt organzaband som vi ska ha knutna runt servetterna från ebay, fantastiskt hur mkt billigare det är där än från svenska affärer! :) har också beställt en massa bröllopsbubblor som jag tror kom idag, måste bara kila iväg till affären och hämta ut. beställde bubblorna från ebay också och det tog bara några dagar innan paketet kom...
Är det någon som har något bra tidsschema för bröllopsdagen??? vi skulle prata ihop oss med våra toastmasters men känns inte som att man har någon riktig koll på hur lång tid allt kan ta..
Snartfrusir: Galet fina örhängen! har också beställt smycken från etsy som jag ska ha på bröllopsdagen :)
Ni som köpt bubblor. Hur många räknar ni med? Räknar ni med en bubbelflaska/gäst?