fru2011kanske skrev 2011-07-28 21:10:27 följande:
Jag var och provade klänningen idag, köpte den ju januari, men det var lungt! Den satt som en smäck och längden passade Perfekt med skorna
Men jag bestämde mig för att inte ha slöjan, gammelfarmors diadem/tiara och mitt (på bröllopet) lockiga hår kommer bli så fint att det blir för mycket med en grej till.
Skumboll, jag har också bokat tid för att fixa naglarna, och jag är helt novis på detta.. Min nagelteknolog pratade om något material som var som glasfiber (?) Hon var i alla fall väldigt säker på att det skulle bli ett bra resultat och det skulle hålla 6-8 veckor, vilket känns bra då jag gissar att kollegor och andra kommer vilja titta på ringarna sedan efter bröllopet..
Knåpar som bäst på festhäftet annars, har bett om en offert för att få dem tryckta, får se vad det kostar, vore ju lite skönt att få den monterade och klara
Skönt att klänningen fortfarande känes så bra!!
Ah, jag har förstått att glasfiber och silke är samma grej i princip så det låter ju bra! Det ska bli riktigt kul att fixa naglarna för en gång skull, blir dyrt om man vill fortsätta sedan, haha!