Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Men halloj! Hur kan jag ha missat denna tråd!?? Jag skriver fortfarande i vad jag antar är den gamla tråden.... Kanske man kan få hoppa in här? Jag och min sambo gifter oss 13 augusti i Täby, Stockholm!
Men vad rolig jag är då... Virrpanna nummer ett!! den första augusti tråden har jag ju inte heller sett överhuvudtaget... haha, jag som trodde jag va bt-missbrukare... Det kanske jag är iofs men tydligen ingen skicklig sådan! Jag insåg att det jag skriver i är en planeringstråd för augusti...den är dock mycket trevlig. Men det vore trevligt att haka på här också!
Idag var jag, karl och min mamma med för att mäta bord, stolar....kika runt mer noga i lokalen och mamma pratade i enrum med restaurantchefen på hotellet. Jag hatar att inte får höra vad andra säger :) Liakadant var det till studenten :"ut härifrån"... "varför är du hemma så tidigt från skolan?" hahahaha Så jag är
väldigt nyfiken vad mamma har pratat med damen om????? Jag vet inte vad det kan vara!!!
Stolarna ska snurras in i vita lakan och sen stolsband över...lättare sagt en gjort. Men det kommer vara sååå fint. Om jag fårnågon att ta kort när allt är klart, för vi kommer inte få se slutresultatet innan vi sätter foten där, tänker jag lägga ut det här för att dela med mig liten av den dagen:)
Hur går det för er andra?