Sassabrassa skrev 2011-05-05 15:25:22 följande:
Nu närmar det sig. :)
Nu har snart alla gäster OSA:t.
Återstår två par som inte hört av sig. Ett av dem är min kusin och hennes man. De ska ha barn veckan innan så jag förstår att de har svårt att ge ett svar.
Det andra paret är en väninna till mig. Inte jättenära längre, men jag var på deras bröllop för två år sen. Har inte hört något från dem alls. Känns lite dåligt.
Idag ska vi kolla på alliansringen igen. det är tredje gången vi är inne och bara tittar på den. Den är så fin. Vi känner guldsmeden coh det är tur att han kan ge oss ett bra pris för jag tycker det är lite otäckt att gå omkring med jättedyra ringar på fingret.
Förlovningsringarna fick vi för 16 000:- de kostade egentligen 28 000. Den ringen jag vill ha som alliansring kostar egentligen 18 000. Vi vet inte än vad det slutliga priset blir.
Sen närmar det sig snart träff med vår vigselförrättare. de skulle höra av sig i maj. Spännande :)
I övrigt så känns så mycket som att det redan är klart... fast jag vet att det återstår en massa. Men vi kan inte göra så mycket mer nu. 114 dagar kvar idag :) Lääängtar.
Åh gud vad skönt att nästan alla OSA:t. För oss har bara 6st svarat
Min svägerska vet jag att de avvaktar då hon har beräknad födsel två dagar efter vårt bröllop
Gud vad roligt att titta på ringar, det ska vi göra i helgen.
Vi gifter oss om 100 dagar, WEEY! Och har såååååå mycket kvar