Stort grattis till bröllopet Summerloving! Jag som inte trodde jag skulle få någon hippa, blev hoppas i lördags o hade en fantastisk hippa! Tre kompisar kom o knacka på tidigt lördag morgon o jag fatta inget trodde de bara ville komma o titta på vårt nya hus. De rövade bort mig från blivande som hela tiden vetat om de o barnen som inte fatta vad som stod på:) framme vid dagens första stop stod fler av mina nära o kära:) vi började m världens lyxfrukost m champanj mums! Sedan blev det islandshästtur, Superskoj för en gammalhästtjej. Förflyttning ibil till vattnet där de blev lyxlunch på en stor brygga, sedan blev de bad i först badtunna o sen sjön o basta på det. När vi var fina åkte vi in till stan o drack mer champanj innan vi gick ut o åt, kvällen avslutades m dans:) det var en trött tvåbarnsmor som kom hem:) det hade varit massa tokigheter hela dan som att jag skulle måla en bild av min familj, tipspromenad o att jag skulle skriva en dikt till blivande med sex givna ord! Jag var så lycklig o hade det toppen!!! Nästa helg e det blivandes tur o han tror inte det blir något