SnartFruSir skrev 2011-06-22 10:47:01 följande:
Vi träffade kantorn igår. En riktigt flummig liten tant som pratade för sig själv, spelade i högklackat och brände av truddelutt på truddelutt. Men det kändes faktiskt jättebra, så nu är faktiskt hela vigselprogrammet färdigt. Skickar det till tryckeriet imorgon, härligt!
Vi var även i vår festlokal och provmöblerade igår. Tur var väl det för sätt 1, 2 och 3 fungerade inte. Tillslut hittade vi sätt nr 4 och då föll alla bitar på plats.
Tror det var Skumboll och jag som pratade lite drinkar, men jag har totalt glömt bort att säga vad vi valde:
Rasberry Daiquiri
Appletini
Mojito
Rom & Cola
Gin & Tonic
Kan också tillägga att jag skjutit upp min mens med både Celeste 28 och Yasmin 28 och det har funkat fint varje gång - och då har jag gjort det ett 20-tal gånger under de 10 år jag ätit p-piller. Ser dokc väldigt mycket fram emot att sluta med p-piller efter bröllopsresan :)
vi har också funderat en massa på drinkar, ska ni ha en professionell bartender? vi känner att det behöver vara ganska så enkla drinkar eftersom det är min kompis lillasyster som ska stå i baren och det kommer troligtvis inte finnas tillgång på allt för mkt plats.... du har inte lust att dela med dig av recepten på drinkarna??? inte rom o cola eller gin o tonic då såklart men de andra :)
vi har också funderat på en galet god drink med vodka, malibu och ananasjuice, vet inte vad den heter men den är väldigt lätt och väldigt god iaf :)