Augusti 2011 - del 2
Lägger in en bild på mina skor också. Får se om jag kan gå i dem bara... haha
Har du beställt dem från Matildas fest? Jag har beställt min klänning därifrån... kände igen skomärket, tror de säljer det märket...
Äntligen är våra inbjudningskort färdiga. Jag envisades med att göra egna...och det tog sin lilla tid.
Vad tycks??
Skruttis: Jättefina inbjudningskort! Nästan så att man fäller en liten tår här borta :)
Halloj allihopa!
...jag har varit lite frånvarande här ett tag...MEN nu har jag nåt kul att berätta!! Jag blev hippad igår!
Jag är så glad över den fina dag som mina vänner fixat för mig! De hade ordnat en "jorden runt" resa i Stockholm...deras påhittighet och engagemang var så himla fint! Jag grät av överväldigande ett par gånger...hehe Lite sliten känner jag mig allt nog idag....
Hej allihopa! Jag har inte skrivit här på länge... Jag har lixom varken haft ork eller tid. Jag har mått ganska kasst också. Det här med perioden då folk ska osa är inte särskilt rolig... Det känns nästan som att man ska mentalt va gjord av stål för att greja planering av ett bröllop -med gäster-!!! Vi har blivit så ledsna och besvikna på en del i vår närhet. Min bror har fortfarande inte osat trots att sista datum var 20 dagar sedan och vår mamma har tjatat ett femtal gånger och sagt att det respektlöst. Min blivandes ena bror kommer inte pga att "det stör deras barns lek-, sov- och matrutiner". Jag kan då tillägga att barn är välkomna och att vi ska ha ett lekrum med tv och grejer. Jag hade även tänkt göra egna festprogram till barnen med pyssel och knåp i samt enbart ge barnen favor i form av godis. Allt detta vet min blivandes bror och vi erbjöd oss tom att hyra in en barnvakt under middagen så att de (alltså brodern och hans sambo)kunde slappna av, men ändå ger de kalla handen. Detta har gjort min blivande väldigt sårad och jag blir så arg...varför gör man så mo sin egen bror som har gjort klart hur viktigt det är för honom att alla hans bröder kommer på bröllopet. Min blivandes pappa är död och hans mamma är sjuk i alzeimers så han värderar sin relation till sina bröder väldigt högt. Sist men inte minst meddelar min morbror att han och hans familj "hoppar över vårt bröllop". Kan man ens säga så!!? Jag är så trött på folk i allmänhet och ett tag ångrade vi oss så mycket att vi skulle ha ett bröllop med gäster, men så kom vi på alla mysiga härliga vänner och släktingar som faktiskt vill vara där! Och det gör det värt det! De andra kan gott sitta hemma och ruttna på vår dag! Annars så är allt på räls nu... Jag har blivit hippad! Jag har fixat morgongåva till min sambo! (Jag var och fotade till en "secret box" för två dagar sedan!) Vi har även börjat stämma av detaljer med alla inblandade parter och min sambos svensexa går av stapeln nästa helg! Allt känns under omständigheterna ganska okej ändå!
Oj, ursäkta för den dåliga formateringen... Jag skrev från min mobil...och all formatering försvann... Sorry!
Det är så trist att jag inte har haft tid att följa er andra här på sista tiden.... Nu är man så stressad så man knappt vet vad man heter. NIO DAGAR KVAR för min del nu...
Jag önskar verkligen alla lycka till som ska gifta sig nu i helgen!! Hoppas det blir som ni önskat och att ni kan njuta fullt ut!
Halloj halloj!
Jag kan meddela att vårt bröllop var fantastiskt och bifogar två söta bilder som fotograf Sussi Petersson har tagit (www.fotografsussi.se)
...två bilder skulle jag ju bifoga... hm...klantig jag är
Jaja, här kommer en bild på oss också då... Denna också av fotograf Sussi Petersson