Augusti 2011 - del 2
Vi har såklart brudskålen som vi bjuder på samt ett glas till varje rätt och kaffe + avec till tårtan. resten får de betala
Vi har såklart brudskålen som vi bjuder på samt ett glas till varje rätt och kaffe + avec till tårtan. resten får de betala
Vi har ingen presentation i vårt festprogram utan har valt att gästerna, en och en, får presentera sig genom att besvara fyra frågor:
Ditt namn?
Varför är du här? (frågan får INTE besvaras med "jag blev bjuden")
Hur känner du brudparet?
Lätta ditt hjärta genom att berätta om något milt pinsamt du varit med om.
Nu har jag provat bordsdekorationerna och så här får det bli:
Just ja! Jag ska ta med mig nål och tråd IFALL olyckan är framme. Bättre att ha med ett litet survival-kit
SnartFruSir: jag kan inte låta bli att undra om det är dina (tyvärr?) blivande svärisar som fått kalla fötter och helt plötsligt inser att han ska ha SIN egen familj. Jag upplevde nåt liknande med mitt ex och hans mamma. Hon blev som ett sto när man separerar det från sitt föl!!! Helt galen och dessutom kom med en massa osanningar som nästan kraschade alltihop.
Stå på dig!! Eller ännu bättre, stå på DEM Funkar inte det så hota med att JAG kommer och jag är då rakt INTE liten
Jag är sååå glad att jag hållit tyst om vårt bröllop fram till för ett par veckor sen. De få som känt till det bor långt bort och ingen av dem är någon "hippare" så jag kommer undan hippa Ville inte ha någon heller för den delen men hade jag sagt något tidigt finns risken att de hade dragit ihop något. Men nu slipper jag *phuuu*
Vi har bara två i hela sällskapet som har samma namn. Två Maria men de har olika efternamn tack och lov Vi skriver Maria R samt Maria B.