Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
MEN ÅÅÅHHH!!! FEL KNAPP!
Här är den:
Tack snälla får era svar och funderingar!
Usch! Detta är riktigt svårt. Vi hade tyckt det var urmysigt med hotell (och frukosten...) men nu har vi bröllop och fest på en annan ort än där vi bor, så det kommer varken vara släktingar i närheten oavsett om vi bor på hotell eller hemma.
Sedan kommer vi behöva åka taxi eller bröllopsbil från festen ändå, och då känns det lite som det kvittar och att vi ändå kan åka hem. Då har vi å andra sidan inte samma service dagen efter, men slipper stressa och hålla tider + att vi inte behöver ta oss någonstans. Vi får prata igenom hur vi vill ha det helt enkelt.
Här hoppat jag in igen som skriver så himla mycket hehe ( kanske beror på att det inte är så många som svarar på mina inlägg )
Hände en rolig grej idag som jag vill dela med mig av bara. Jag hade satt ut min brudklänning på blocket och en reporter såg det och skrev och ville göra en intervju i tidningen - Jag tackade ja och vi ska ses nästa vecka
Så nu blir man kändis oxå fniss -Undrar om jag ska vinka som prinsessan viktoria på bröllopsdagen och ha kortage genom stan LOL- skämt å sido
Lite lustigt det där för nyss va vi på mässa och då kom det fram 2 killar från en tidning och ville göra en intervju, men vi tackade nej då eftersom inga visste om planerna ännu. Gör dom fortfarande inte :-d Men snaaart . ödet det där som SKA ha in oss i nån tidning verkar det som LOL
men va nervöst ändå
Idag skickar vi in ansökan om hindersprövning och efternamn!