Augusti 2011 - del 2
Nu har vi fått sett hur rispåsarna ser ut =), sambons syrra har beställt hem dom vi ska ha =).
Nu har vi fått sett hur rispåsarna ser ut =), sambons syrra har beställt hem dom vi ska ha =).
glömde ju skriva att dom var super fina =)
vi kommer inte beskriva gästerna.
vi kommer sätta upp en typ karta på hur vi känner dom vi bjuder och vilka det är.
På fredag morgon fixar vi det sista, beställa tårta och fixa efterrätt =)
kul med möhippa.. jag funderar på när min blir, får inte ens veta om den blir på en helg eller vardag =).
sambon hade sin svensexa i lördags.
då kom hans kusin och morbror och kidnappade honom, dom rullade in honom i ett tecke iklädd endast ett par tajta vita kalsonger han fick ta på sig och med hörselkåpor, cykelhjälm och ögonbindel =).
har jag berättat att jag hade min möhippa igår? dom kom och kidnappa mig runt 12 tiden igår =)
vi är klara med allt, vi skulle kunna gifta oss idag om det va så :P.
placeringskort skrivs nu och program är klara, det enda som var kvar =)
Grattis alla nya brudar =)
Då var dagen B passerad, och nu är det dagen efter... helt underbart var det =)
tror vi får bilderna i slutet av veckan från fotografen..
han är riktigt noga och super duktig våran fotograf..
världens bästa helt ärligt, har aldrig känt mig avslappnad hos en fotograf förut men nu var det super avslappnat och skoj och stoj =p
trist att det regnade..
vi hade sol och 27 grader varmt
alla kan väl skriva hur gammla dom är? vore kul att veta om man är yngst eller ej :P.
själv är jag 23 år
hur är det med er alla agusti brudar? har ni vant era öron när ni hör eller uttalar ordet: min/din man?
det pirrar till i kroppen på mig fortfarande när jag säger det, känns lite overkligt fortfarande ibland när man säger så =)