Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Har äntligen hittat min drömring! Dock är den i silver, vill inte ens tänka på vad det kostar i guld eller liknande. Någon fler som har ring i silver eller kör alla på guld/vitguld/titan mm?
min ring är i guld, har guld på kanterna på förlovningsringen så dom passa ihop =)
Vill önska alla blivande FRUAR en Glad PÅSK!! Vädret kan ju inte bli bättre! Sitter här nere i Sydvästa Skåne i vår trädgård i BIKINI och SVETTAS! Livet är gott att leva!!!! Kram på er alla!
Åh ser att ni diskuterat stolsband.. Är lite sugen på att köpa överdrag till stolarna, men är osäker på om nån kommer hinna fixa alla stolarna... Vi hyr ju lokal med deras personal som dukar.. Har ju en kompis som ska hjälpa till, men hon kommer ju inte hinna fixa alla stolar själv ju... Hmmm tål att funderas på... Och så skulle ja eg vilja hänga upp lite sån fiberväv bakom oss med typ nån belysning bakom.. Men det ve jag inte om vi får, eller hinner heller... Kanske om det inte är uthyrt dan innan? Annars så börjar jag känna mig stressad, har hur mycket som helst kvar att fixa.. Fotograf, restvärde, musik under vigseln, och cellofan kuverten som jag beställt från ebay har inte heller kommit.. :( däremot så fick jag två uppsättningar av små självhäftande kristaller istället för en... Sen är det väl typ tusen saker till.. Hur ska servetterna vikas el stå, hur ska jag ha håret, sminket? Skor? Gahhh.... Hur många frågor som helst alltså.... Nåja, solen skiner och man har ju nått kul att se fram emot i slutet på sommaren!!! Hoppas ni haft en skön påskhelg iaf!
Herrejisses... I'm on fire idag! :D
Har beställt BÅDA mina klänningar, i samma storlek och färg. Båda i ivory med svart band i midjan.
Blev ca 2000kr för båda klänningarna inkl frakt, så priset känner jag mig mycket nöjd med :)