Augusti 2011 - del 2
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
För oss som gifter oss i augusti 2011.
Gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3790478.html
Vi har inte heller tärnor/Marskalkar, men jag fick frågan om kontaktuppgifter till BMs kompisar redan innan inbjudan gått ut..
Jag tänkte också ringa kyrkan för att höra vilken präst vi ska ha och när ungefär de tänkt att vi ska ses. Det är ju semestertider innan bröllopet som måste tas hänsyn till..
Nu har sista dag för OSA passerat, och nästan alla har svarat, och alla utom en av de som inte svarat har tackat ja muntligen, men de har inte varit säkra på om de får barnvakt och dyl.
Så jag har nu en ganska bra överblick över hur många vi blir, och det ser väldigt bra ut!!
Lokalen rymmer ca 100 sittande och vi blir 79 vuxna och 20 barn.
Vi har dessutom lagt en hel del pengar och tid på att hitta lokalen då vi ville ha övernattingsmöjligheter för alla och vi trodde vi skulle bli många, och nu fyller vi ganska precis lokal och sovplatser, så det känns verkligen som det blir värt tiden och pengarna vi lagt ner
ååh vårt OSA är inte förrän om en månad o en så länge är det nästan ingen som har svarat. dock har jag ingen riktig koll eftersom det är min pappa och min blivande svärmor som står som värdpar och därför får alla samtal...
Bordsplaceringen känns galet svår, vi har inte ens bestämt hur vi ska placera borden än :) måste åka o titta på lokalen en gång till och diskutera med dom där hur vi ska lägga upp det...
Vårt osa gick också ut i onsdags och alla svarade i tid! De allra flesta långt innan osa-datumet faktiskt, men det är nog tack vare att vi hade svarskort..... jag vet hur det brukar vara annars.