Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

Följer era barn med på er bröllopsresa

Självklart!

Kan inte lämna min dotter över en natt utan att ringa till henne och sakna henne oerhört!

Dagen då jag ska hämta henne så skyndar jag mig alltid så jag kommer tidigare och riktigt springer in till henne !!!

två veckor skulle vara rena döden! Skulle aldrig klara mig utan henne :)

Dessutom har barnen riktigt roligt på resan med! Min dotter älskar att vara utomlands trots att hon bara är två år ;)

• Emblas Mamma
    Josse770 skrev 2010-10-29 13:23:56 följande:
    Ja, det är självklart för mig med att min som ska följa med men däremot funderar vi på att ta med hans mormor som barnvakt så att jag och m2b kan få lite bröllopsresa, kasnke ta en drink i baren utan en trött ettåring
    hih vi ska ta med min lillebror på då 20 år!

Perfekt ;) dock så vill han resa själv så vi slipper bjuda på resan. Men några middagar får vi ju bjuda på om vi får lite hjälp :)

Kan verkligen rekommendera "barnvakt" på resan. När vi var i medelhavet i Juni så var min mormor och svärföräldrarna med. Vi tog hand om vår otter det mesta själva, men några gånger fick vi barnpassning och det var bara så skönt!!

• Emblas Mamma

Sen beror det ju självklart på hur gamla barnen är!

Känns kanske liiite mer i hjärtat att lämna en tvååring hemma än en tonåring som kan sköta sig själv och träffa kompisar hela tiden :)

Svar på tråden Följer era barn med på er bröllopsresa