Ska vi byta med varandra?
Såg att denna tråden med en superbra idé hade blivit för gammal så startar upp den igen.
Idén är att erbjuda sina tjänster i utbyte för hjälp med något man själv behöver till bröllopet.
Detta är listan som var aktuell när tråden lades ner, bara att kopiera och lägga till sig själv i slutet :)
NiVi - Uppsala med omnejd - tårtor, cupcakes - Florist, make up,frisör,fotograf,solist, serveringshjälp vid buffé
Bellson - Uppsala/Malmö? - är dekoratör - söker?
Happypuppy - Göteborg - kock, servitriser - söker florist, tårtmakare, nagelteknolog
Sörön10 - Uppsala/Sthlm - musikkontakter - Söker lite oklart just nu, återkommer!
sandralainen- stockholm- servetris-kock- söker florist-tårtmakare
Miu - Trollhättan - är nagelteknolog - söker florist, frisör, musiker. Gifter oss 18/6 2011
KatjaB jag är florist, bor i örebro (gifter oss i strömsholm i juli)
Piiiip - karlstad - söker allt, kan... inga kunskaper på papper; men jag kan laga mat, leda projekt, organisera, strukturera, tidsuppskatta etc. och är trevlig och bra på att "ta" folk. Arbetat lite med kundkontakt på fester. Skulle lätt kunna vara kökshandräckning under ett bröllop, ställa iordning, hjälpa till att servera brudskål, städa, hålla i trådar och rycka in där det behövs, etc.
Planeringsdax - Göteborg - bakar speciella tårtor efter tycke och smak tex bröllopstårtor barntårtor mm söker serveringsperonal hmm det är säkert mer men återkommer om detta :)
thebe uddevalla gifter oss 4 september
kan servera, baren ingen utbildning men jobbat med det inom ett par år.
söker någon som kan göra franskmanekyr, underhållning, servering till buffè, "barnpassning" till ca 11 barn. kommer finnas wii, filmer m.m. ålder kommer vara från ca 2år till 15år
ollasulrika - skepplanda - är kock - söker fotograf , sminkös , nagelteknolog )gifter oss 24 juli
Lovvydovvy- vi gifter oss 3 sep 2011 i Göteborg- söker: serveringshjälp, kock, bartender, underhållning. Jag kan baka vackra gräddtårtor (tvåa i Arlas tävling Nationaldagstårtan), servera och blanda drinkar (ingen utbildning)
VB blivande VD - Karlstad - har som hobby att göra tårtor - söker någon som kan hjälpa till med servering av buffe, fylla poå karaffer, lättare städning mm