Helt OT kanske.. Men igår fick jag höra att jag är en dålig mamma..
Jag och min svägerska har legat i bråk länge nu,
om vad vet jag inte,
bara att hon är sur över att vi ska gifta oss och så.
Sen är hon sur över att svärmor gillar våran familj bättre eftersom dom blivit utfrysta av svägerskans familj helt. men det är ju inte så konstigt då?
I vilket fall som helst så har denna svägerska skrivit massa skit om mig på facebook, och jag började ge svar på tal. Sa sanningen och busade ut med precis vad jag tyckte. Till slut kom vi någorlunda överrens att inte sluta bråka mer,
men då började svägerskans syster och terra mig och skrev såhär till mig:
"Konstigt att du påstår att du är en bra mamma, EN gång så kom din flicka och sa mamma till mig, det är väl inte att vara en bra mamma? Märks att du inte alls hittar på saker med din dotter när hon säger så"
Först blev jag skitförbannad och ville bara bokstavligen slå ihjäl henne!
Sen började jag gråta. Jag vet ju att jag är en toppenmamma och hittar på saker näst intill varje dag med min dotter, gör utflykter och är ute i skogen, hittar på lekar och målar och träffar kompisar med henne och allt man kan tänka sig. Har varit hemma längre med min dotter än de flesta jag känner som har barn och ändå får man denna skiten kastad i ansiktet på sig!
Hur kan människan bara sitta och skriva en sån sak till mig?
Jag blockade dom båda två sen för jag var så trött på deras j*vla patetiska skitprat.
Igår kom min dotter fram till mig när jag var ledsen och sa
"mamma, jag älskar dig mest, världen"
är man en dålig mamma då?
jag hatar henne denna sura hemska människa!. HATAR! :(
jag har inte gjort henne ett skit! ! kan påpeka att dessa två är över 30 år gamla! BETER MAN SIG SÅ DÅ!? :/