Välkomna till Tivoli Empatia!
Jättefin trådstart AM! Fick en tår i ögat när jag läste den sista meningen. Sept: Lillprinsen kommer vara ca 9,5 månad när jag börjar jobba. Väldigt likt Lilla som väl föddes ca 2 veckor efter honom. Nenne: Åh, allt är ju så mycket roligare när de börjar le och skratta! Håler med dig om att Ellos skickar vansinnigt mycket reklam. Får även massor från LaRedoute, men där har jag inte ens handlat vad jag kan minnas. Telis: Va?! Menar du att du inte gillar choklad?? Jag är inte återställd från foglossningen utan har bältet i stort sett jämt, men jag lider inte så mycket av det utan gör det mesta som jag vill nu ändå. Det är lite som Nordman sjunger: ?Det gör ont, men gå ändå?. Men det är bättre än efter Prinsen för då var jag som nyförlöst igen efter en danskväll minns jag. Nu var jag nyligen på fest och dansade hur mycket som helst i högklackat och hade inte ens ondare efteråt. Snorkis: Var inne som hastigast på FB. Trodde jag fått en friends request av dig och tackade ja, men det var ett sånt där vänförslag (av Porchez), så jag skickade tydligen en förfrågan till dig. Fy, vilken kommentar du fick på festen! L Tyvärr tror jag själv att det finns folk som helt saknar förmågan att tänka sig in i andras sitationer. Det är iaf den förklaring jag själv tänker i mitt stilla sinne ibland. FruE, Nej, men vad tråkigt med din mormor! Gällande det övriga håller jag för öronen och hoppas, hoppas, hoppas iaf!