Välkomna till Tivoli Empatia!
Snorkis: Meeeeen, hur kunde hon med... Shit happens är vad jag sa när maken la mobilen på biltaket och körde iväg. Inte direkt något man säger till någon som förlorat ett barn. Det är inte ens en giltig ursäkt om hon var stupfull när hon sa det...
Tinga: Fiiiint bling! Är också sugen på fler ringar, men jag tror inte det gör sig så bra med fler ringar på vänstra ringfingret men jag tänkte att man kunde blinga till litet på andra fingret, där är ju bara min oblingiga ingenjörsring nu...
Fru E: Tråkigt med din mormor... Vi har också haft dödsfall här, makens morfar dog igår. Efter längre tids sjukdom, så det var inte alls oväntat.
Håller tummarna stenhårt för att ruvningen ska gå bra (Alldeles oavsett din känsla så kan ju inte litet tumhållning skada...)
AM: Suverän trådstart, fick också en liten tår i ögat av att läsa den
Kängu: Fint skrivet om Ru
Och på egofronten så har jag grejat vid huset idag igen, gick mycket bättre med pappa idag, möjligtvis för att jag höll honom på gott humör genom att bl.a. göra rent hans skruvdragarboxar som var fulla med sågspån och skruvar...? Vi hann så långt vi kan komma just nu, och fick även upp diskbänken i tvättstugan.
September: Jag har provat litet rena migränmediciner, men det som har bäst effekt är Magnecyl brustabletter med koffein. Nu verkar magnecyl ha försvunnit ur sortimentet, men Bamyl brus med koffein är samma sak, sa apotekspersonalen (och hade lika bra effekt, tyckte jag...)