Välkomna till Tivoli Empatia!
AM, sketabra trådstart! (som om jag väntat mig annat då...nä!)
September, VIDRIGT med migrän! Jag är fortfarande helt trött och mosig av både den "vanliga" sprayhuvudvärken och de två migränanfall jag hunnit ha de senaste veckorna.
IBLAND hjälper det mig att ta en rejäl balja kaffe ihop med mina vanliga Panodil. jag har lätt att få magkatarr efter min nattjobbstid, så jag ska undvika allt som innehåller det som Ipren och treo gör.
Underbara berättelser om småpojkarna! Både Ru och Lillkillen.
Snorkis, men jiiiiiiiises! Har hon inte hört av sig och bett om ursäkt, kvinnan? Eller har hon bara stilla lagt sig ner och dött skamdöden? Varning för grodor borde hon vara skyltad med.
Snigel, Schysst kula!
Tinga, vad fint det kommer att bli i Piff&Puff-rummen! Och vilket snyggt finger du har!
Min dator har legat nere sedan i går eftermiddag så nu får jag försöka komma ikapp här innan man blir ohjälpligt efter....
...å andra sidan så har min mamma varit här med sin blivande sambo och presenterat honom, så jag har inte haft tid att hänga här ändå. Handbollsmatch har vi avverkat på fm och nu har jag fullgjort min uppgift som tvättansvarig för alla matchkläderna också.
i pannan brinner det som saaatan så det är nöjda miner i Casa Passion.
Vi har käkat höstig köttgryta och extra lyckad äppelpaj till middag.
EA, jag säger det här med; jättetråkig med mormor! Och kom igen nu, nu försöker vi hålla modet uppe här du och jag. Tredje gången gillt!
Själv är jag minst lika nervös denna gången att de imorgon ska säga att de inte ser några folliklar alls på VUL. Snacka om snöpligt!
Det var mer jag tänkte, men ack så kort det hängde kvar i huvudet då...