• Villemoa

Välkomna till Tivoli Empatia!

*smyger också in från granntråden* Mugglan, jag är så otroligt ledsen över det besked ni fått! Hoppas innerligt att behandlingen går att utföra och att den går bra! Jag tänker på er! KRAM *tassar försiktigt ut igen*

• Villemoa

*smyger in från granntråden*

Stort grattis till Snorkfröken med man och välkommen Leffelina, vilken lycka!

*smyger ut igen och fortsätter smygläsa*

• Villemoa

*en till smygläsare från granntråden som inte kan låta bli*

Vilka underbara nyheter Nenne, stort grattis!

*smyger ut igen*

• Villemoa

*smyger in från granntråden*

Stort grattis till lillasyster start september, vad härligt att hon äntligen är här!

*smyger ut igen*

• Villemoa
    Ninnnis skrev 2011-09-29 14:36:18 följande:
    *smygläsare från granntråden tittar in*

Jag vill bara önska er lycka till i det nya forumet. Jag kommer såklart sakna att följa er, men jag förstår om ni vill vara mer privata. Jag skulle dock väldigt gärna vilja veta hur det går framförallt med Lappis adoption och Nennes kommande bebis, kan man få önska sig en uppdatering här eller i granntråden så småningom?  

I övrigt är såklart de som vill välkomna in till oss i granntråden om det blir för tomt här

Kram på er allihop och lycka till med allt! 
    Håller med Ninnis i allt hon skriver!

Välkomna in till oss i granntråden, det skulle vara kul!  
  • Villemoa
    BrudSommar2006 skrev 2011-09-29 20:58:32 följande:
    Villemoa, jag tittar ju in regelbundet ändå, har alltid gjort för jag vill ju veta hur det går för en del av er, bland annat håller jag tummarna för Heloise så de blir blå. Däremot har jag ju inte skrivit nästan något alls.
    Välkommen att skriva nåt någon gång också, om du orkar och kan förstås
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!