Välkomna till Tivoli Empatia!
*tassar in*
Blomman, barn skulle ha det BÄST hos dig. Du är fantastisk
*tassar ut och asgarvar vidare åt Bajsberättelserna som Blomman länkade till oss*
*tassar in*
Blomman, barn skulle ha det BÄST hos dig. Du är fantastisk
*tassar ut och asgarvar vidare åt Bajsberättelserna som Blomman länkade till oss*
Mugglan, Mugglan....
Så fruktansvärt! Vet inte vad jag ska säga annat än att du och dina parvlar finns i mina tankar.
KRAM!
*en till från granntråden som försiktigt tassar in och försiktigt tassar ut*
*vinkar och smyger ut*
Tiss, tass, tipp, tapp......... råkades glida in här och ville kolla om Klockarbol hörts av. Och jag blir helt förfärad !!!
Gumman så jobbigt du har det nu, och haft länge... Stora, stora, varma kramen till dig *räcker ut armarna så långt de når och omfamnar* Du vet att jag vet hur det känns...
Inboxa om du känner att du behöver spy galla, dryfta, gråta, ja, du vet. Jag finns och lyssnar och stöttar gärna. Du tar dig igenom det här vännen... Kraaaaam!!!
Och så vinkar jag till alla andra i tråden och tassar tillbaka till Vått o torrt....
*vinkelivink*
Jo BS, sista året har varit riktigt tungt. Men, men, det som inte dödar gör en starkare. Eller nåt sånt. Och så blir man ju så många erfarenheter rikare. Ibland undrar man bara vad man ska göra med alla dessa erfarenheter... Jag försöker vända dem till något positivt och inte bli bitter.
Livet är trots allt värt att leva