Vågar knappt in idag, antar att det är dåliga nyheter att PB inte är inloggad. Usch, fy fan vad tråkigt och ledsamt!
Vi ska snart på firarfika på mannens jobb, Pricken ska tydligen sova en gång till bara. Slöfock. Men det var bra för då hinner man ju ut med vagnen i bilen, packa och piffa sig.
Åh jag vill också åka spark! Det är härligt, särskilt när det är ultimata sparkföret så det går undan! När vi var små åkte vi mycket spark, ibland även utför snöhögarna. Funkade sådär. Tur att det var mode med lappmössor då med bautastor tofs, annars hade jag nog slagit ihjäl mig.
Snigel – Jag vet, det blev mer och mer overkligt ju närmre BF jag kom, och än mer overkligt efter BF eftersom han aldrig ville komma ut. Förstår känlslan! Och jag hade ju aldrig några förvärkar heller (helgen före bf inbillade jag mig att det krampade lite men så här i efterhand var det nog ...bara inbillning). Men ut kommer de! Och jag blev också bortdomnad i skinnet, helskumt. Fast mer runt mitt hål som blev när magen sa PLOPP.