Välkomna till Tivoli Empatia!
Grattis till hjärtslagen September! Men är du i 6 + 2, ha ha BM som vägrade VUL-tid idag hävdade med bestämdhet att jag var i 6 + 5 trots mina protester.
Av någon outrgrundlig anledning ville de att jag skulle ha en tidig inskrivning nästa torsdag (8+0) och "ta det därifrån". Vad är det för vits med att skriva in sig med allt pappersarbete och sedan köra kubb-nupp när det inte finns något levande att titta på? Jag fungerar ju uppenbarligen så att jag inte börjar blöda när det har gått fel. Då är det väl rätt onödigt med inskrivning, det är väl just därför man inte har inskrivning direkt efter +, just eftersom det är så vanligt med tidiga missfall? Ja, ja jag orkar inte bråka. Har inte tid att vara ledig från jobbet. Och är det dött det innebär ändå inget annat än att vänta och se (iofs kan man supa sig asberusad så länge).
Är trött iaf, alltid något.
Tupperware, hm, har tre superba burkar där maken tappat bort locket på två av dem. Förstår inte varför jag sparat själva burkarna, lika bra att hiva. Maken hade lite noncharlant inte hållit reda på locken i disken på sitt jobb då han inte insåg skillnaden mellan dem och IKEA-matlådor...