Välkomna till Tivoli Empatia!
Nenne: aladåben var kanske makens samlade rester från de senaste månaderna?!
Nenne: aladåben var kanske makens samlade rester från de senaste månaderna?!
PB: fredagshumor
Nu loggar jag ut mina vänner och sticker och köper en farsdagspresent!
Piggelin: GRATTIS här också! Vad kul med en kille! Skönt att höra att du hade en finare upplevelse denna gång, även om det naturligtvis säkert ändå var jobbigt stundvis. Klart han sover, han har ju varit med om en "rough trip" han med
Det var kväll faktiskt. Fast den ser mindre ut på bilden än i verkligheten konstigt nog.
PB: man kan också komma ihåg att de som hatar Mona mest är SD...
Jag tror att hon förlorar en del på sitt sätt som folk verkar störa sig på; att hon talar ganska långsamt med söderdialekt, vissa ord i hennes retorik mm. Men om man ser igenom det där så kan man se att hon är en väldigt erfaren och skicklig politiker. Tom Fredrik Reinfelt kallar henne skicklig retoriker.
Och enl många har hon stått för ett lyssnande ledarskap och bjudit in många i diskussionen kring hur sossarna ska förnyas. Raka motsatsen till tex Göran Perssons ledarskap som var erkänt auktoritärt och kvinnofientligt. Därför tycker jag att det är synd att hon inte fick fortsätta. För jag ser ingen annan som är bättre lämpad att ta över.
Och kommer ni inte ihåg hur hatad Göran Persson var en gång i tiden? "Som Nivea - fet och dryg" sa man ju om honom...
Lappis: ja Anna Lindh hade ju varit en helt annan femma! Såklart. Men om man tittar på dem som finns att välja mellan nu menar jag...
Telis: varför är du så säker på det då?