Välkomna till Tivoli Empatia!
Lappis-hade ni gjort ivf den gången
Lappis-hade ni gjort ivf den gången
Lappis-då var det som jag hade för mig, var lite nyfiken bara
Lappis-jo det är iofs sant. Jag kommer nog ur deppbubblan jag med efter att älta lite till .
Imorgon är det julfest på jobbet och jag har fortfarande inte planerat vad jag ska ha på mig, ont om tid japp! Blir nog en svart klänning men måste lyckas matcha ihop strumpbyxor och en tröja att ha under som är något roligt.
Dilemmat är med att jag måste hem i hyfsad tid om jag inte ska sova igenom trådträffen . Ska nog kolla om jag kan sova hemma där jag är uppvuxen så slipper gå upp så tidigt
Smint-jag har åkt tåg och cyklat men tänkte nog ge mig hemåt snart och fortsätta jobba hemma.
Jag har gjort julkalendrar till båda brorsbarnen nu i två år och jag lägger inte en leksak varje dag utan det kan vara en ballong, russin, hårklämma, ett block, penna, julgranskula etc. Lite klurigt att komma på allt är det men försöker att inte ge dem en massa strunt som de inte använder
Jag funderade på att köpa något liknande till mig och maken, hittade små sydda strumpor som var numrerade upp till 24. Man skulle kunnat få fixa en present varannan dag till varandra, hade varit lite roligt men jag hade fullt upp med presenterna till brorsbarnen då
*vinkar till alla*
Telis-skulle vi köpa till alla som vi firar jul med så är vi uppe i ca 22 personer och några hundralappar per person blir alldeles för mycket pengar kan jag tycka för vår del. Vi köper till de mindre brorsbarnen, något litet till svärföräldrarna + mina och min bror. På makens syskonsida kör vi paketleken med alla
Oupsie-njaeeeee fortfarande politiker som stormar och tycker att jag blålurar dem men det får de tycka eftersom de vill kasta sina pengar i sjön! Lösningen kommer snart om jag får som jag vill
Telis-absolut men ofta tycker jag det är svårt att hitta en vettig klapp som kostar lite så då får det vara till oss vuxna
Hattis-sådana ord är verkligen hemska jag har börjat snäsa ifrån ordentligt när folk kommer med korkade kommentarer, de får tycka vad det vill!
Parnassia-jag älskar med paket vilket gör att jag fortfarande vill ha kvar klapparna i min familj där vi är ett begränsat antal
Jag och maken funderar på om vi inte ska köpa något till huset som vi båda vill ha istället för klappar till varandra eller åka på spa. Passande nog blev makens privata företag uppköpt av det 5:e största i världen inom det de gör vilket ökar bidraget till hushållet markant, enda nackdelen är att han nu går om mig i lön