Välkomna till Tivoli Empatia!
Koko - Usch och fy Tur att det gick bra! *kram*
Muggles - När min GBS upptäcktes hade jag sådana där vrålsammandragningar, kunde inte ens prata för att jag hade så ont. Bra att de kollar upp UVI och ännu bättre att A & B mår bra
AM - Tack för tips om Stokke sängen, det är min absoluta favorit, tyvärr inte priset.
Tack alla andra för tipsen om spjälsäng med hjul, hittade faktiskt en modell (hade för mig att det fanns en sådan) en enkel med hjul på, en Troll-säng, modell Nicole, har skrivit upp till inköpslistan att ta tag i efter leverans. http://www.troll.lv/eng/product_catalogue/cots/nicole-cot.html
Snaily - *kram* Jag tänker inte ens försöka säga nåt tipsigt, men jag kan erbjuda en varm kram?
Kombiugn har vi en, micro och varmluft från Husqvarna, den är skitbra, kan ställa in mellan 100-1000W med 100mellan varje steg. Tokbra grej!
Vi har en extrabred häll med adaptiva plattor och vi älskar den båda, enkel att hålla ren och suverän när man lagar mat. Vi behövde bara göra oss av med ett fåtal kastruller och grytor. Vår häll piper om man ställer nåt på touchknapparna vilket jag bara tycker är bra så man inte sätter på något av misstag. Även det Husqvarna.
Tänkte också säga att jag kommer ligga väldigt lågt framöver med två stundande förlossningar i tråden, jag tycker det är skitjobbigt om jag ska vara ärlig (speciellt när jag vet att en är en flicka). Och jag vet hur dåligt jag kommer må och hur mycket jag kommer gråta så jag väljer att smygläsa ett tag framöver. Tänkte komma in igen när vi gjort vårt RUL och tala om hur det gick, förhoppningsvis har båda bebisarna fötts då. Men jag tänker på er och är med er ändå. Stort lycka till till Smint och Oupsie inför förlossningarna och ett litet grattis i förskott
*stora, tjocka Snorkiskramar*