Hej alla goa tjejer!
Hinner inte med i er takt, men försöker skaffa mig en övergripande bild emellanåt och gläds åt växande magar och sovande bebisar etc.
Tinga, Ha så kul i Polen! Vill gärna läsa rapport efteråt, då det resmålet ligger bra till för oss (så nöjd över att inte alltid känna att jag bor i ett bortglömt hörn )
AM, Ha det så skönt på landet!
Mugglan, Jag är fascinerad över hur bra du minns allt från Moas bebistid. Och att du även minns saker om Prinsen som jag själv glömt!
Izzie, Hoppas er semesterresa blir lyckad! Vilken ära att få vara med på vigsel som enda vittnen!
EA, En extra kram till dig! Jag tänker på dig!
Ikväll var vi på grillning på dagis. Lillprinsen stortrivdes, vilket var härligt att se. Han älskar ju att klättra och att sitta med löv, jord och bark och låta det rinna mellan fingrarna. I den gropiga terrängen föll han ideligen, men var snabbt på benen igen och brydde sig inte om var vi andra befann oss utan knatade runt och var förtjust i barnens uppmärksamhet. Han kommer nog trivas på utedagis han också. (Han har tack och lov fått plats på samma som Prinsen.) Som avslutning fick han prova en av reflexvästarna, som mer såg ut som en klänning på honom.
Jag håller på och planerar lite inför att vi snart ska åka till Karnelund på Österlen. Maken vet inget om det, då det delvis nlir lite födelsedagspresent för honom, så därför planerar jag på egen hand. Tänkte kontakta ägarna och fråga lite, men här i tråden får man ju så bra tips, så vad ska vi inte missa när vi är där? Äpplets hus? Några extra fina ställen? Finns något för barnen? Lekplatser, vad som helst?. Då de ska med får det bli lite blandat, så att både barn och vuxna får sitt.
Nu ska jag gå och vara lite social med maken.
Kram och