Välkomna till Tivoli Empatia!
Äääk!
Äääk!
Parnassia, jädrans! TACK för att du påminde mig om min egen pappa! Där höll jag på att glömma mig!
Pappa får blommor. Har man en dotter som vuxit upp under namnet Blomsterflickan, så har man.
Jaha, nu blev man ju nyfiken som tusan!
Stackars din väninna!
Via MAIL? Vilket ärkepucko! Må hans kulor smrumpna och könshåren växa inåt! Då kan han iallafall inte sprida sina ynkliga gener vidare.
Jag kan ta makens skumpa hördu, eller visst ja, det ska jag kanske låta bli kom jag på precis när jag skrev det...
...faran med att längta och försöka barn i år efter år är att det liksom inte är någon skillnad, man väntar på minus för jämnan så det är lätt att glömma bort sig vad gäller alkoholen märker jag
Spritångor. Det är nog ungefär det äckligaste jag vet, iallafall när man inte druckit något alls själv. När sonen var spädis och jag ammade och allt hemma doftade bebis och bröstmjölk var det äckligast av allt. Spritångor passar så väldigt illa in i den miljön.
Och bakfulla pappor med för den delen.
Nu kära vänner undrar jag verkligen och på allvar hur det går för Piggelin? är vi mitt i trådförlossning eller vad händer!?!
HAHAHAH! "blö blö blö"
Klart det är brorsans fel! Här brukar det vara de andra polarnas. Och det är verkligen inget som händer ofta här heller. men NÄR det gö, så är det ungefär lika ynkligt och spakt som när samme man har drabbats av en förkylning. Och när jag skrattar åt honom representerar jag tveklöst De Onda och Grymma Hjärtlösas släkte.
Hihihi! Det verkar ha varit blö blö blött så det räckte för maken för det här dygnet och kanske imorgon med...
Jag messade för ett tag sedan utan svar, så de bara MÅSTE ju vara i fullt arbete nu? Väl? Aldrig i livet att de blev hemskickade iallafall!!!
Ooooooh! HEJJA Piggelin!!!
Piggelin vår kära vän
säg har bebis kommit än?
Lilla Pigge gó och fin
sover du hos mamma din?
Eller är ni mitt i arbetsdelen,
värkar, lustgas, darr i benen?
HEJJA fina Piggelin
det är värt att lida pin
För när allt är färdigt sen
ligger lilla bebisen
ett underverk med mörka ögon