Välkomna till Tivoli Empatia!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Det är bra med postorder, det är på det viset som jag shoppar mig lycklig nu när jag inte orkar gå på stan .
Jag beställde för övrigt två stycken Boob-tröjor i fall ni ville veta . Sen vet man ju inte om det kommer att funka med amningen, men om det inte skulle göra det så får jag väl lämna dem vidare till någon annan behövande.
AM, fin klänning .
Nenne, du är inboxad !
Parnassia, glömde innan, angående vagn. Det är ju en combivagn, och det medföljer bara en sittdel, sen får man köpa liggdelen separat. Men det finns kanske smidigare varianter om man bara är ute efter en sittvagn.
Julklappar, i vår familj när vi var små så gjordes det såhär: Mammas sida, inga julklappar för vi var så många. Pappas sida, farmor och farfar gav julklappar till alla, och alla gav julklappar till farmor och farfar. Vi kusiner fick julklappar av faster/fabror men de vuxna bytte inte julklappar. Däremot köpte vi alltid julklapp till min faster eftersom hon inte har barn, och hon gav till oss.
I år har vi bestämt att vi ska byta med mina föräldrar eftersom vi firar jul där. Vi har försökt att avstyra julklappsbyte med makens familj eftersom vi inte kommer att åka dit, men jag vet inte riktigt vad som blev resultatet av den diskussionen. Hmm, det märker vi väl.
www.amvina.se/maxicosi/mura4.aspx
Den finns som trehjuling också, men vi har med 4 hjul.