Välkomna till Tivoli Empatia!
Snaily - sådan helgsnurr pågår oftast här också.. hihihi!
nu drar jag till storstan... ha det bäst!!
Snaily - sådan helgsnurr pågår oftast här också.. hihihi!
nu drar jag till storstan... ha det bäst!!
ååååå denna underbara tråd! jag får fikakompis imorgon förmiddag! hihihi! *kram på Omsan*
grattis i förskott Piggis!!
Omsan - fniss... synd att vi missade varandra och synd att din telefon laddade ur.. fniss fniss!
Kapellösa - välkommen hit!
Frieri - vi resonerade om saken men själva förlovningen skedde på en fin restaurang i Neapel dit vi åkt utan någons vetskap. Och gifta har vi varit sedan 2006 - vi var ju ett helt gäng som traskade in på BT samtidigt då. Snart har vi varit ihop i tio år... så här en son, villa, volvo och husrenovering senare... romantiska var vi medan vi bodde 25 mil ifrån varandra, något som pågick i 2,5 år. Och jag hittade prinsen på en dejtingssajt på nätet
Tvärego - är lagom matt efter en galen dag i storstaden. Men jag kom hem i förväntad tid!
*gilla*
Klockarbol - hoppas SÅÅÅ att du ska känna att näsan är ovanför ytan snart!
PB- himmel vad bra att du blivit förstådd och trodd på!!! både med läkarn och af!
Julig efterrätt
4-6 äpplen
2 msk smör
3 msk strösocker
1 1/2 dl Kelda vaniljsås
1 1/2 dl Kesella
18 pepparkakor
Skala och kärna ur äpplena. Skär dem i bitar. Stek bitarna mjuka i smör och socker i en stekpanna. Låt dem svalna. Vispa vaniljsåsen tjock och rör ner Kesella. Varva äpple med vaniljkräm och grovt krossade pepparkakor i sex glas. Servera direkt!
Boobtröjor är bra.. däremot var H&Ms amningströjor konstruerade för människor med mindre bomber än mina = kunde inte använda dem...
Parnassia - var du med när vi åt den där efterrätten?!? du var väl med när vi gjorde löksoppa till alldeles för många? eller?!? minns inte riktigt...
dagens fråga: hur gör ni med julklappar till vuxna? till syskon och föräldrar och sånt? nån smart lösning... är i läget att vi ska fira jul sex vuxna och det känns småfånigt att härja med en massa paket... särskilt när brorsan och hans fru inte direkt har pengar i överflöd...